Program Operacyjny o Inteligentny Rozwój na lata 2014 – 2020
Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie 3.2: Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R
Poddziałania 3.2.1 „Badania na rynek”.
Tytuł projektu: „Uruchomienie produkcji przekąsek dla dzieci opracowanych na podstawie przeprowadzonych prac badawczo – rozwojowych”
Wartość przyznanego dofinansowania: 9 067 450,00 PLN
Cel Projektu: Purella realizuje projekt inwestycyjny, którego celem jest podniesienie konkurencyjności firmy na rynku polskim oraz wejście z nowymi produktami na rynek międzynarodowy.
Cel ten zrealizowany zostanie przede wszystkim poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz rozszerzenie gamy produktów już dostępnych.
Nowe i udoskonalone produkty zostały opracowane na skutek zleconych prac B+R. Ich wdrożenie umożliwi osiągniecie założonego celu głównego projektu, który zostanie osiągnięty w wyniku realizacji celów szczegółowych:
-wprowadzenie na rynek trzech nowych produktów w oparciu o prace B+R wykonanych na zlecenie Spółki;
-wprowadzenie na rynek udoskonalonych produktów, których udoskonalenia zostały osiągnięte na skutek przeprowadzonych prac B+R.
Zrealizowanie projektu pozwoli firmie na utworzenie nowego zakładu, poprawienie konkurencyjność́, a w konsekwencji na systematyczne ugruntowanie pozycji rynkowej.
Purella Food Sp z o.o. realizuje projekt dofinansowany z funduszy europejskich w ramach finansowania projektu grantowego
w ramach: Działania 1.3: „Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych Poddziałanie 1.3.1: Wsparcie Projektów
badawczo – rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BRIdge Alfa
Celem projektu jest: „Opracowanie linia zdrowych przekąsek dla dzieci w wieku szkolnym na podstawie przeprowadzonych prac
badawczo – rozwojowych przez Purella Food Sp. z o.o.”
Dofinansowanie projektu z UE: 1.616.000 PLN
Purella Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Przygotowanie do internacjonalizacji przedsiębiorstwa Purella Sp. z o.o. na nowe rynki zagraniczne.
Celem projektu jest nawiązanie współpracy biznesowej z przedsiębiorstwami na nowych rynkach zagranicznych w ramach sprzedaży przekąsek superfoods, zdywersyfikowanie źródeł przychodów, uniezależnienie od fluktuacji na rynku krajowym, zwiększenie rozpoznawalności marki Wnioskodawcy na rynkach zagranicznych. Dodatkowo dzięki temu firma osiągnie przychody z eksportu na nowe rynki, tj. Dania, Królestwo Niderlandów, Norwegia i Szwecja, a także wykreuje wizerunek firmy jako solidnego partnera biznesowego oferującego wysokiej jakości produkty.
Dofinansowanie projektu z UE: 323 765. 00 PLN